Περαιτέρω ανάπτυξη σημείωσε η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas τη διετία 2023-2024, εν μέσω ενός περιβάλλοντος υψηλών τιμών πρώτων υλών, ενέργειας και άλλων αυξήσεων στα κόστη της εταιρείας.
Παράλληλα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «διατήρησε την ανταγωνιστικότητα της, εντατικοποιώντας την καινοτομία, τις προωθήσεις και την πολιτική συγκράτησης των τιμών, με απτά αποτελέσματα μειωμένων τιμών στα ράφια σε σημαντικές κατηγορίες βασικών προϊόντων της, το 2024».
Ειδικότερα, η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σημείωσε ικανοποιητική πορεία το 2023. Με βάση την στρατηγική καινοτομίας και την υποστήριξη των προϊόντων της, διατήρησε την αναπτυξιακή της πορεία και το αποτύπωμα της στην αγορά, ενώ παράλληλα λόγω της οικονομικής συγκυρίας ενίσχυσε τις προωθητικές/εκπτωτικές ενέργειες σε ένα ευρύ αριθμό βασικών προϊόντων για το καλάθι του νοικοκυριού. Όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 379,5 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 10,7% σε σχέση με το 2022, τα κέρδη προ τόκων φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 16,2 εκατ. ενώ τα αποτελέσματα μετά από τους φόρους ανήλθαν στο ποσό των 13,0 εκατ.
Το 2024, η πορεία της εταιρείας κρίνεται επίσης ικανοποιητική όσον αφορά τις πωλήσεις και τα μερίδια της στην αγορά. Σ’ αυτό συνέβαλε η στήριξη των μάρκων της μέσω ενισχυμένης επένδυσης στην διαφήμιση και η πολιτική συγκράτησης και μείωσης των τιμών στα ράφια των καταστημάτων (άμεσα ή έμμεσα μέσω προωθήσεων). Με βάση στοιχεία Nielsen, το 2024, τα καθαριστικά προϊόντα μας, τα απορρυπαντικά, τα παγωτά και τα τρόφιμα παρουσίασαν μείωση των μέσων τιμών στα ράφια, κατά -2.9%, -9.0%, -3.5% και -5.5% αντίστοιχα.
Πηγή: Ναυτεμπορική